Nassau, Bahamas, 21 augustus 2012 - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Jurgen Dorine Reinier Zaal - WaarBenJij.nu Nassau, Bahamas, 21 augustus 2012 - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Jurgen Dorine Reinier Zaal - WaarBenJij.nu

Nassau, Bahamas, 21 augustus 2012

Blijf op de hoogte en volg Jurgen Dorine Reinier

21 Augustus 2012 | Bahama's, Nassau

We hebben hut 7547 en het is een binnenhut. Betekent dat je geen raam hebt en het dus aardedonker is en blijft ’s ochtends. Dorine stond om 7.30 op, wij om ruim half negen. De Schilties deden de luiken open om 09.30uur. Ontbijten en onze vaste stek op het zonnedek weer geclaimd en afgezet met handdoeken. Dat Nassau stelt kennelijk niet veel voor. Er zijn wel wat excursies maar die lijken ons het geld niet waard. Je kunt met een busje rondrijden, maar dan wordt een uur door de stad gereden en je kunt een poosje naar het strand. Morgen gaan we naar een ‘onbewoond’ eiland en daar zijn snorkelmogelijkheden te over. Plus liggen we daar alleen met onze eigen boot. Hier in Nassau liggen we met 4 boten naast elkaar waarvan de Disney Dreams de grootste is. De hele stad leeft zo’n beetje van die horde mensen die van die boten afkomen. Joost weet hoeveel schepen er per week Nassau aandoen. We hebben nog wel een ommetje gemaakt door de winkelstraat. Het ziet er overwegend wat verouderd uit, echt een carribisch stadje, maar wel erg druk en vooral en wederom stikheet. Weer terug op het schip hebben we een heerlijke middag gehad op het sundeck. ’s Avonds om 21.00uur stonden we andermaal in de rij om te gaan dineren. Je kunt een voorgerecht en hoofdgerecht kiezen van de kaart. De keus is vlees, vis of vegetarisch. De aan ons toegewezen ober Aziz doet zijn uiterste best om het ons naar de zin te maken. Het gaat overigens wel in een sneltreinvaart, want veel langer dan een uur zitten we meestal niet aan tafel. ’s Avonds een feestje op het dek en tegen 1.30uur richting hut.