Santa Monica - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Jurgen Dorine Reinier Zaal - WaarBenJij.nu Santa Monica - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Jurgen Dorine Reinier Zaal - WaarBenJij.nu

Santa Monica

Door: Dorine

Blijf op de hoogte en volg Jurgen Dorine Reinier

22 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Santa Monica

Onverwacht toch internet en daarmee een verslag; Vandaag vroeg uit de veren, we hadden de wekker op 06.45 gezet. We moesten tenslotte nog 200 kilometer rijden om de camper in te leveren en dat diende toch voor 11.00 uur te gebeuren. De wekker liep af. Direkt eruit, maar het was nogal donker buiten en wat bleek: het was pas 03.30 uur! De wekker was niet afgegaan maar we waren gebeld! Terug het bedje in en nog geprobeerd wat te slapen. Aangekomen in Santa Monica, de bagage, kinderen en ikzelf eruit, Reinier en Dick doorgereden naar het verhuurstation van de camper. Gelukkig ging dat allemaal heel vlotjes, de extra mijlen en nog wat andere vage kosten afgerekend,ook werd de bestaande schade aan de camper, die wij overigens niet hadden laten aantekenen, gelukkig niet op de borg ingehouden. Ook was het linnengoed niet afgerekend te zijn, toch nog een financieel meevallertje zo op de valreep. Zodoende konden de heren vrij snel met een taxi terug naar het hotel om samen met de rest van het gezelschap nog uitgebreid te winkelen. Na op een leuke locatie een borrel te drinken zijn we " luxe" uit eten gegaan op de Santa Monica Boulevard (o.a Sheryl Crowe heeft daar iets over gezongen, maar wieweet heeft Gerard 'Leo Blokhuis' daar nog wat andere varianten op).
Het was verrukkelijk en daarmee een mooie afsluiting van de vakantie! Hierbij wil ik dan ook gelijk opmerken dat wij met z'n tienen een onvergetelijke 4 weken vakantie hebben gehad, waarin we ontzettend veel hebben gezien en waarin we veel plezier hebben gehad met elkaar. Dank daarvoor Dick, Mariette en kids! Ook de kinderen hebben 4 weken lang heel veel plezier me elkaar gehad en is er geen onvertogen woord gevallen.

• 24 Augustus 2009 - 18:22

Jos En Wilma:

vanaf het internetcafe op texel de groetjes en tot volgende week