City Of Angels - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Jurgen Dorine Reinier Zaal - WaarBenJij.nu City Of Angels - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Jurgen Dorine Reinier Zaal - WaarBenJij.nu

City Of Angels

Door: Sabrina

Blijf op de hoogte en volg Jurgen Dorine Reinier

27 Juli 2009 | Verenigde Staten, Santa Monica

Zaterdag zijn we om 8 uur vertrokken van huis en waren om iets voor 10 op de luchthaven in Düsseldorf. Hier moesten we de sleutels van de auto afgeven en werd de auto voor ons weggebracht naar de parkeergarage. De familie Schilt stond er al.

Net voordat we aan de beurt waren met inchecken, was er een storing. We hebben toen een uurtje moeten wachten voor het inchecken het weer deed. Het was toen al kwart voor twaalf en een uur zouden we vliegen. We zijn gelijk doorgelopen naar de douane, wat allemaal wel een beetje lang duurde. We kwamen om kwart voor een bij de gate aan, en konden gelijk boarden. Om iets voor half twee gingen we de lucht in.

Na een lange vlucht van twaalf uur moesten we opzoek naar de huurauto. Na twee keer heen en weer lopen kwamen we erachter dat we met een busje naar de huurauto’s moesten. Toen we bij rent-a-car-bedrijf Alamo aangekomen waren, moesten we alweer een uur wachten op de auto. Het was al 6 uur Amerikaanse tijd, 9 uur vroeger dan in Nederland. Op de highway richting Santa Monica, waar we de eerste twee nachten in het hotel verbleven, stonden we gelijk in de file.

In Santa Monica hebben we lekker bij de Mc Donalds gegeten en daarna zijn we gaan slapen. Half zeven Nederlandse tijd lagen we eindelijk in bed, wat een lange dag!

De volgende morgen dachten we lekker te gaan ontbijten in het hotel, niet dus. Er lagen wat cakejes, donut-achtige dingen en soort koeken. Bah! We hadden voor vandaag een druk programma, dus vertrokken al om kwart voor acht richting Disneyland. Om half tien waren we bij Disneyland. Disney vonden we allemaal niet zo bijzonder, we zijn maar in twee of drie attracties geweest. Overal stond een rij met een wachttijd van bijna een uur! Om half drie hadden we het wel weer gezien, dus zijn maar met de auto richting Los Angeles gereden.

In Los Angeles zijn we eerst naar Hollywood gereden, waar we foto’s hebben gemaakt van de vijftien meter lange letters, HOLLYWOOD! Ik zal hier nog wel wat foto’s van plaatsen!
We hadden nog tijd over om de Walk Of Fame te bekijken. We konden de auto midden in het centrum parkeren! Het was erg druk op de Hollywood boulevard. Overal liepen ook mensen in pakken, zoals Spongebob, Schrek, Pino, Elmo, Mickey Mouse enz. Zelfs ook iemand die zich verkleed had als Jezus! Ook zijn we op de foto geweest met Obama!

’s Avonds hebben we in een restaurantje langs de drukke boulevard wat gegeten en gedronken, echt de grootste auto’s, limo’s en hummers gezien! We hebben daarna nog in een bar, vlakbij het hotel, nog wat gedronken. Reinier, Dick, Jurgen en Norman zijn nog naar het strand geweest en hebben daar nog wat gedronken. De rest is terug naar het hotel gegaan.

Familie Pape: Leuk om te horen dat het daar goed gaat! De hond krijgt inderdaad bijna een volle beker brokken.

Bedankt voor alle leuke reacties!

Groetjes uit Amerika

• 27 Juli 2009 - 17:44

Gerard+ Yvonne:

Leuk 1e bericht,Sabrina!!
    En nu volop genieten en touren he met de camper!! En....hopelijk zonder files!! Groeten aan de hele familie.

• 28 Juli 2009 - 02:57

Diane:

een veelbelovend begin. Jammer dat Disney zo druk was. Erg leuk om dit zo te volgen. Ontzettend veel plezier verder en we zijn erg benieuwd naar een volgend reisverslag.
    Dikke kus, Klaas en Diane

• 28 Juli 2009 - 02:59

Oma En Opa:

Wij wisten natuurlijk niet hoe wij verder m oesten om het verslag te lezen.Reinier zou zeggen, kijk nu eerst eens goed.Maar met hulp van Diane het reisverslag gevonden.heel leuk het te mogen lezen. Brood met hagelslag eten jullie maar weer in Holland.
    Veel plezier en fijn, dat jullie goede reis hebben gehad.
    Groetjes oma en opa, c.q. pa en ma.

• 28 Juli 2009 - 07:01

Gerard & Yvonne:

Leuke foto's, overkomt je natuurlijk niet elke dag om met Obama op de foto te gaan en Reinier....de foto's zijn nog scherp ook, dus geen waterverf. Ga zo door want het beloofd een prachtig verslag te worden.