Verplaatsing - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Jurgen Dorine Reinier Zaal - WaarBenJij.nu Verplaatsing - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Jurgen Dorine Reinier Zaal - WaarBenJij.nu

Verplaatsing

Door: Sabrina & Reinier

Blijf op de hoogte en volg Jurgen Dorine Reinier

28 Juli 2009 | Verenigde Staten, San Diego

Vanmorgen zijn de jongens naar het strand geweest, hadden al wat gegeten in het hotel. Ik ben, samen met de ouders, ergens wat gaan eten. Was erg lekker!

Om een uur mochten we de camper ophalen en vertrokken rond het middaguur uit ons hotel. Niet erg, want het hotel is niet echt modern en muffig. Ook hadden we een kamer aan de kant van het hotel waar ze een nieuw winkelcentrum neerzetten. 's Avonds lawaai van uitgaansleven en 's ochtends van werklui. Die beginnen nogal vroeg. Hebben we straks op de camping geen last meer van. Past ons beter.

We waren om ongeveer één uur bij het verhuurbedrijf van de campers. Na al het papierwerk in orde te hebben gemaakt, bleek dat we nog meer dan een uur op onze camper moesten wachten. Van de nood een deugd gemaakt; Dick en Reinier hebben de auto's naar Alamo teruggebracht. Straks als we thuis zijn kan de familie Schilt de eerste klachtenbrief de deur uit doen wegens oplichting. Alamo bleek nogal scheutig met creditcard afschrijvingen en niet te vermurwen daar wat aan te gaan doen; "that's the way it is..." zei die kerel. Tja.

Maar goed uiteindelijk de weg gevonden (wat zouden we zijn zonder TomTom) naar de camping in San Diego. Rijdt best OK, zo'n capmer (RV zeggen ze hier) Wat gegeten bij Denny's; prima eten, maar ze schenken geen alcohol, hmmm. Fooitje gegeven van een procentje of 12. Leek me vrij redelijk, maar ze werden er daar geloof ik niet enthousiast van. Dat begint pas bij minstens 15%. Pech gehad. Nu nog even een halve liter Budweiser naar binnen werken en dan gauw slapen. De eerste nacht in onze RV.

Morgen weer vroeg opstaan voor het bezoek aan Sea World.

Klimaat: Het klimaat is hier langs de kust echt heerlijk; lekker zonnetje en een graagdje of 28 overdag. 's Avonds koelt het behoorlijk af. Dat schijnt straks in het binnenland wel anders te zijn.

• 28 Juli 2009 - 13:02

Mies:

Hee Sabrina (en de rest natuurlijk),
    Ondanks dat alles lang duurde in het begin en dat jullie zijn opgelicht, klinkt het toch erg leuk! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers hoor! haha. Lijkt me wel wat, rond rijden in de mooiste steden van Amerika!!

Mijn vakantie met Jolanda gaat waarschijnlijk niet door. Weet niet of je al hebt gehoort dat het niet zo goed gaat met Jolanda? Ze heeft iets met haar hart of met haar longen. Ik laat je wel meer weten over hoe het hier gaat! Veel plezier nog verder & doe iedereen de groetjes van mij!

Liefs, Michelle