Een dagje Sea World - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Jurgen Dorine Reinier Zaal - WaarBenJij.nu Een dagje Sea World - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Jurgen Dorine Reinier Zaal - WaarBenJij.nu

Een dagje Sea World

Door: Dorine

Blijf op de hoogte en volg Jurgen Dorine Reinier

29 Juli 2009 | Verenigde Staten, San Diego

Wij gingen vanochtend allemaal verkleed als zeehond op pad om een uur of 8 richting Sea World. Zonder files kwamen wij daar aan en na geparkeerd te hebben op speciale plaatsen voor RV’s waren we snel bij de kassa. We hadden al de kaarten gekocht via internet, konden dus direct doorlopen. De heren werden nog even tegen gehouden, omdat zij meer zeekoe dan zeehond waren. (maar de foto’s zullen jullie andere beelden laten zien).

Zonder grappen, we begonnen met een spetterende show bij de orka’s. In een woord fantastisch!! Daarna naar de zeehonden en otters. Leuk. Vervolgens wilden we de kinderen ook iets gunnen, dus Jurgen en Norman in de achtbaan en Sab, Melvin en Stanley in de rij bij de slingerende banden. Helaas voor hen ging na een uur wachten de stekker eruit en konden zij onverrichte zaken terug. Daarna een leuke show bij de dolfijnen en we verlieten Sea World uiteindelijk om een uur of 4. We hebben daar natuurlijk weer aan de vette frieten gezeten, dus jullie begrijpen dat we straks thuis, net als de meeste Amerikanen, niet meer door de deur kunnen. Voor het eerst daarna naar een supermarkt, een pak pinda´s voor een man of 60, een zak chips voor een heel leger en een pak van 250 stuks servetten is hier heel gewoon.

Aangekomen op de camping voor het eerst een eigen potje gekookt, Reinier zal niet te dik thuis komen, wan die vond het niet te eten, maar wellicht morgen beter..!
Dit was het weer voor vandaag, de groetjes daar aan allemaal, morgen gaan we op weg naar Palm Springs. Vanuit hier See you later en Goodbyeeeeeee!!!!!

Voor de Pelleboer-adepten:
Ochtend begon wat bewolkt, maar al snel kwam de zon door en werd het een prachtige dag. Veel verbrande nekken (rednecks, dus)
Min.temp (nacht): 20 C
Max.temp (dag): 28 C

• 29 Juli 2009 - 10:02

Oma En Opa:

Hallo lieverds,
    Volgens het scherm zijn wij vandaag de eerste met een reactie.
    Met veel genodigen lezen wij de verslagen, fantatisch leuk en blijven zo goed op de hoogte.
    Een conclusie is nu al te trekken, wachten is een schone zaak.
    hier gaat alles naar wens, dus kijken weer uit naar het volgende verslag en de foto's.
    Vele groeten en kusjes van ons, doei.

• 29 Juli 2009 - 18:10

Hans Ketting:

hallo familie!
    Met onze buren op reis...
    Jullie zijn niet te benijden (haha)
    Heeft de familie Schilt eigen reisverslag of mogen we met jullie blijven mee lezen?
    We zien dat jullie al goed aan de Amerikaanse levensstijl aan het wennen zijn! Veel plezier nog en Dick laat die creditcard maar roken hoor (of heb je pakkie shag met dubbele bodem bij je)
    gr
    fam ketting

• 29 Juli 2009 - 19:30

Familie Pape:

Hallo, hier is alles nog steeds goed. Leuk om jullie berichten te volgen. We zijn benieuwd naar de foto's van Sea World.
    Groetjes en veel plezier.

• 29 Juli 2009 - 22:26

Gerard En Yvonne:

En blijven genieten daar he....we volgen jullie elke dag!! Dikke knuffel van ons.

• 30 Juli 2009 - 11:47

Ada, Edwin En Simone:

Hoi allemaal,
    Even een berichtje uit de wereldstad Zwolle! De blauwvingerdagen zijn in volle gang, volgens Piet is het goed zomerweer, zonnig afgewisseld met een donderbuitje en op highway A28 (vooral boven Meppel) kan je bijna slalommen! Niets nieuws onder de zon dus. Verder alles oke. We vertrekken morgen naar Duitsland en hebben er zin in. Ga vooral door met jullie reisverslagen. Het is hartstikke leuk om zo mee te reizen. Heel veel plezier!!!
    Groetjes

• 30 Juli 2009 - 15:47

Jurgen Dorine Reinier Zaal:

Ada, Edwin en Simone, een hele fijne vakantie! Nemen jullie de laptop ook mee? Maken jullie dan ook zo'n waarbenjij.nu aan?
    Een hele goede reis en heel veel plezier!!

Groetjes uit Palm Springs!

• 30 Juli 2009 - 15:48

Jurgen Dorine Reinier Zaal:

Hans: van die dubbele bodem hebben wij nog niks gemerkt!