Maandag 29 juli 2019 Boston, - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Jurgen Dorine Reinier Zaal - WaarBenJij.nu Maandag 29 juli 2019 Boston, - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Jurgen Dorine Reinier Zaal - WaarBenJij.nu

Maandag 29 juli 2019 Boston,

Blijf op de hoogte en volg Jurgen Dorine Reinier

30 Juli 2019 | Verenigde Staten, Boston

De escapades van gisteren eisten hun tol. Vanochtend was iedereen een stuk later dan gisteren. Maar niks op programma dus geen nood. Een deel ging toch nog maar een bezoek brengen aan de stad en Kirsten, Mariëtte en Dick bleven gezellig in het appartement. Voor hun ervaringen verwijs ik graag naar een andere waarbenjij.nu nl die van de familie Schilt die op hun eigen wijze verslag doen van dezelfde reis: famplumber05. Gaat dat zien. De overigen doken een winkel binnen en als een raket er weer uit, een winkelcentrum in en als een speer weer uit, een irish pub in en er voorlopig niet meer uit. Op de weg terug nog een heerlijke sandwich gescoord. Nog ff snel wat gedronken in ons huis en toen moesten Dick en ik ons alweer op gaan maken om de auto’s te gaan halen. Weer dezelfde oranjelijn af, nu tot State. Nog 600 meter lopen en na enig gezoek vonden we de autoverhuur. Melden op de 9de etage. Op het voucher stond een afhaaltijd van 18 uur en we waren er tegen 19uur. Op een A-4tje achter het raam stond dat de verhuurder van 7 tot 7 open was. Oei! Daar hadden we geeneens op gelet en ging dus maar net goed. Dick bleek een zgn mini van te hebben, maar daar was geen mini aan te bekennen. Ik zelf werd naar een spierwitte Nissan te worden geleid. Free upgrade volgens de mevrouw. De meneer met de papieren was met Dick mee en ik moest daar maar even op wachten. Daar kwam dat ventje aan en begon meteen een label in de auto te scannen. En nog eens en nog eens. Hmmmm bromde hij. They have messed things up... one moment please. Hij het kantoor weer en en ff later was hij weer terug. Was toch ok kennelijk. Stoer bakkie voor de Zaalties. We moesten overigens nog wel $318 drop off fee betalen omdat de auto in Chicago wordt ingeleverd en niet in Boston. Lekker dan. Met maps.me terug naar ons huis gereden. ‘s Avonds hebben weer gegeten bij Doyles en Co. Wat goed is hoef je tenslotte niet te veranderen... :-)
Morgen vroeg op want een rit naar de Niagara Falls voor de boeg van 750km. Uurtje of 10 a 11 kachelen. Zal wel een kort verslagje worden dus. Laterrrrrr.

• 31 Juli 2019 - 10:47

Mama:

Hallo allemaal, zo nu dus met een auto op stap.
    Meteen een hele rit goed om de Nissan te leren kennen, vast spektakuler die watervallen
    daar zien we zeker ook thuis de nodige foto-s van!
    Het is daar nog steeds warm , hier een stuk afgekoeld bevalt ons goed.
    We wachten maar weer op het volgende verslag, doeg doeg!!