pre boarding activities (2) - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Jurgen Dorine Reinier Zaal - WaarBenJij.nu pre boarding activities (2) - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Jurgen Dorine Reinier Zaal - WaarBenJij.nu

pre boarding activities (2)

Blijf op de hoogte en volg Jurgen Dorine Reinier

05 Augustus 2012 | Nederland, Maarssen

Koffers zijn vrijwel gepakt. Kids zijn op pad, dus geen auto meer voor de deur. Nog wel even een kleine rimpeling omdat de US autoriteiten besloten hebben dat per 1 augustus maar 20kg ipv 25kg pp meegenomen mag worden. Nu komt onze flatterende weegschaal ineens goed van pas. Zojuist een voorproefje gehad van het weer wat we de komende weken vaker mee zullen maken. Wat een noodweer! Zitten nu op ons gemak naar de natte neuzen show te kijken: tussenstand 1-2. Ik zeg; houwen zo!
We vertrekken morgen om een uurtje of 9. Naar een goedkope lang-parkeerplaats ergens net boven Alkmaar oid. En dan met pendelbussie naar Schiphol.
Fijn dat de Schilties een weer Amerikaans georiënteerde TomTom hebben kunnen lenen. Kunnen we er weer lekker achteraan kachelen. Hopelijk hebben ze nu niet die versie uit 1962 die ze de vorige keer hadden.

NB: Op Schiphol nog wel even op zoek naar een temperatuurmeter. De oude is tijdens onze vorige USA reis gesneuveld. Dat metertje straks maar een beetje buiten bereik vd Schilties houden.

• 05 Augustus 2012 - 21:22

Diane:

Dan staan jullie direct al voor de 1e uitdaging met koffers die leeg al 5kg per stuk wegen.Vergeet jullie de je gala kleding niet?
    We wensen jullie onwijs veel plezier en genieten op voorhand al weer van jullie reisverslagen.
    Groet, Klaas en Diane

• 05 Augustus 2012 - 21:33

Mariette Schilt:

Galakleding,hellluuup,kan je dat ook huren?
    Hier aan de witte wijn aan het uitrusten,heerlijk.
    Tot morgen!
    Truste x

• 06 Augustus 2012 - 14:43

Karin:

Heeee allemaal
    Heel veel plezier en een goede reis. Ga met veel plezier
    jullie "vakantieperikelen" volgen.
    Dorine...rust lekker uit en vooral niet aan Arke denken hahaha!

groetjes Karin