Maarssen, 25 augustus 2012 - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Jurgen Dorine Reinier Zaal - WaarBenJij.nu Maarssen, 25 augustus 2012 - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Jurgen Dorine Reinier Zaal - WaarBenJij.nu

Maarssen, 25 augustus 2012

Blijf op de hoogte en volg Jurgen Dorine Reinier

25 Augustus 2012 | Nederland, Maarssen

Het vliegtuig vertrok keurig op tijd uit Miami. We zaten nu comfort class, maar uit elkaar. Niet bereid om een goede EUR20 pp te betalen om plekken te reserveren en dan word je gebruikt als opvulling. Zo mocht ik plaats nemen op de middenstoel in de middelste rij. Dorine had een plek aan het gangpad en S en J zaten naast elkaar; één aan het raam, de ander aan het gangpad. We hadden geluk dat we nu rechtstreeks vlogen en gebruik konden maken van de straalstroom. De vliegtijd werd daarmee gereduceerd tot ruim 8 uur. We landden veilig maar ietwat vermoeid (alleen Kirsten heeft veel kunnen slapen, de rest kwam niet veel verder dan knikkebollen) om net over 12.00uur plaatselijke tijd in NL. We namen afscheid van elkaar en zullen over en weer wel moeten afkikken de komende dagen. We hebben tenslotte bijna 3 weken op elkaars lip doorgebracht. Met veel plezier.

Wij als de ‘Zaalties’ willen de ‘Schilties’ (Mariette, Dick, Stanley, Norman en Kirsten) dan ook van harte bedanken voor onze gezamenlijke 3 weken rondtour door Florida. We hebben ervan genoten en het is weer een onvergetelijke reis geworden.

Verder iedereen bedankt die de moeite heeft genomen te reageren op onze stukjes en op elkaar. We lazen het met plezier en het helpt ons terug te kijken op een memorabele vakantie. In het bijzonder de Zaalties, afdeling Nwleusen en Gerard en Yvonne die stukjes op ludieke dan wel op wetenschappelijk en muzikaal verantwoorde wijze hebben becommentarieerd en aangevuld.

NB: We zijn net op tijd weg want NU.nl schrijft zojuist: “Noodtoestand in Florida om storm Isaac” In het bericht oa: ”De autoriteiten hebben vakantiegangers opgeroepen de Florida Keys te verlaten”. Je zult vandaag maar net vertrokken zijn voor de cruise…

• 26 Augustus 2012 - 12:08

Pa:

Dames en heren.
    Ik had gedacht dat ik voor het laatst zou hebben gereageerd op die fantatische verhalen, maar laat ik beginnen met jullie te feliciteren met jullie behouden thjuiskomst, uiteraard de zaaltjes en de schiltjes.
    Fijn was het ook telefonisch te horen, dat jullie goed waren aangekomen, maar promp kreeg ik önder uit de zak", wat is nl het geval.
    Ene zeer gewaardeerd lid van het team, Dick, zou mij in een van de verslagen van Reinier een vraag hebben gesteld. Deze vraag is mij ontschoten, misschien Dick, leeftijd. Zijn reactie zou zijn geweest die oude Zaal reageert helemaal niet. Misschien is het te veel gevraagd maar toch zou ik graag deze vraag nogmaals horen, of slaat ook bij jou Dick de dementie toe, dat je het al weer niet meer weet, laat mij via de mail of via Reinier weten wat de vraag was.
    Nogmaals de groeten uit een zwaar bewolkt Nieuwleusen.
    Groeten de pa van Reinier.

• 26 Augustus 2012 - 12:34

Gerard En Yvonne:

Inderdaad, net als "Vader Zaal" om het zo oneerbieding te zeggen, toch maar even een PS-je:
    Hartelijk dank voor het bedankje vwb onze commentaren. Weet dat het Graag Gedaan is.
    Nogmaals wij hebben erg genoten van jullie verhalen en we spreken elkaar weer snel en maken een afspraak om een balletje te meppen.
    Jaja.... als je de berichten moet geloven hebben jullie het vliegtuig terug precies optijd genomen want er is werkelijk "noodweer" opkomst in Florida.
    Een oud spreekwoord zegt: "Je kan niet alles hebben", maar in dit geval is het beter om te zeggen: "Je hoeft niet alles te hebben".
    Groetjes en tot een volgende reis.